Friday 7 December 2012

Selepas Kosong...

Menulis lg...lanjutan dr kisah smlm...

Ats apayg jd smlm, ujg2,aku mtk maaf..pompuan kan..hati lembut..
Ats dasar kasih, sayang, aku mtk maaf ats keterlanjuran kata2 aku..wpun x dtuturkn dpn2...

Aku tau dia sygkn aku..cuma tu laa..mgkin dia bkn jenis yg pandai tnjukkn kasih syg tu...redha jela..nk wt cmna...

Persoalan baru timbul plak...
Kenapa kne tdo merlong? Adoi...lps satu, satu hal nya..
Apayg susah sgt nk ikut apayg aku dh aturkn...bkn aku suh wt bnda x baik pn...
Pelik btol lah...ada je yg nk wt aku naik angin...pelik la..
Selidik pnya selidik..rupanya sbb tkot kne kutuk sbb dia mndi lme...
Adoi..lau sbb tu yg cmtu pn dia sggup btelagah dgn aku..mmgla x patut kn..

Hmm...susah kn...byk btol yg aku pendamkn sbnrnya..
Sbb apa? Sbb x nak gduh, sbb x nak dia terasa, sbb aku hormatkn dia..
Tp rse nya semua2 tu kne ubah..
Sbb nya..smpi ble2 pn kita akn mkn ht nti..
Btol x? Logik x?
Tu yg aku dpt simpulkn dgn apayg aku lalui skg dan pengalaman org keliling...

Bterus trg tu lg baik dr pendam je apayg kita rse dlm ht..
Ujg2 kita gk yg skt ht sndri sbb bkn dia tau pn apa dlm ht kita kn..
So in any case, better kita face to face, slow talk, bincang, tgk mne yg patut, timbg tara byk hal, mesyuarat lah sng cite kn...

Okla...its all for now...byk hal lain lg yg nk d uruskn..
Hari makin dkt..jiwa makin kusut..adoi...

No comments:

Post a Comment