Friday 14 December 2012

Girlfriend Boyfriend

Morning all....

Tkejut ek posting pg2..sbb mata dh xleh nk tdo.hihi..
Tajuk pn tkejut ek...npe tajuk cenggitu..
Sbb nk hurai psl gefren boifren la..aiiyyooo...
Xkan nk cite cendol, otak2 plak kan..sentap!!

Blh di kata, zaman skrg ni...suma org ada couple (org msia ckp cmtu..org spore msh pggl mambang, mata air..saintifik kn??)
Then bila ada couple x mustahil ada ex-gefren, ex-boifren kn?
Cbe tnyer diri sndri...
Bila korg dh clash dgn ex korg tu, korg msh keep in touch dgn dorg x?

Cite nya cmni..
Aku ni bkn jenis yg suka nk mbenci org (walo hakikatnya ada la orgyg aku x bpe gemar dlm dunia ni) di tambah plak aku ni di kenali sbg seorg yg peramah, mesra, yg positif2 lah kata nya kann...
Bila dkt2 nk kwen ni sibukla anta kad pusing keliling negeri..
Kalau blh suma yg kita kenal kita nk jmput dtg kwen kita kn?
X tkecuali ex aku..

Bg aku, xde salahnya nk bhubungan dgn ex kita ni..
Sbb buruk2 dorg pn kne igt, satu mse dlu dia pnh sygkn kita, pnh jaga kita, pnh amk berat psl kita dan mcm2 lg yg baik lah...
Yg buruk, yg x baik tu toksah la di igt..mmgla sakit ht jdnya...

Yg mjadi psoalan skrg...knp kita x di galakkn bjumpa/bhubung dgn ex kita?
Even as a friend?
Pelik la...pdhl xde niat apa2pun..
Aku bknla hadap sgt pn nk jpe ex tu..
Tp aku x npk salahnya lau aku nk gi jpe ex tu utk borak2, tujuan utama nk bg kad...
Salah ke? 
Lainla lau jpe tu nk gi wt bnda x baik ke, ada niat curang ke...

Aku x nafikn, kita kne amk pusing ckp org keliling..
Tp bkn suma..btol x?
Yg rse perlu amk, kita amk..yg x perlu, dgrkn jela...
Aku x gemar la org nk tegah2 aku wt bnda yg aku x npk salah..

Smpi skg aku x jd jpe ex tu..kad nya aku letak je kt post box umh dia..
Lau itu pn di pertikaikn, xtaula nk ckp cmna...

Okla..kita gi sarap dlu...
Lau ada cite best, kita hapdet lg...
Arini x kje...Lalalalala jela.hikhikhikhik

No comments:

Post a Comment