Monday 17 December 2012

Menghitung hari

Hari ni 17 dec 2012..mgkn ari terakhir kami kuar sbg tunangan...lps ni dh jd suami isteri, insya allah...
Inilah mggu2 terakhir bgelar bujg,utk kami...
Bila makin dkt,mcm2 pasaan timbul...

Kemesraan kian tjalin..Isi hati kian tluah..
Makin fhm satu sme lain...makin kenal diri msg2..
Alhamdulillah,kian bhgia...

1 pkara yg aku peka...dia mmg kurg mesra..
mmg x romantik..mmg x pndi lyn pompuan...
tp x dinafikan dia syg aku,sgt2..

Makin mhitung ari, makin byk yg d pkrkn..
Kehidupan slps kwen, tgugjwb, peranan, sikap dan mcm2 hal lg..
Trus trg aku akui pd dia..aku hrpkn cinta slps kwen..
sbb sblm kwen kami x bcinta.hihi..
pelik kn? tp itulah hakikatnya...
sy btunang dgn kwn..xde cinta, xde hbgn istimewa..
cukp sy knl dia siapa, dia bgmne, dia cmna..
yg lain2, insya allah Allah akn mudahkn, asal kte ikhlas..

Aku sgt bhrp apayg kami rancangkn seiring dgn apayg Allah tntukn utk kami..

Doakan kebahagiaan kami


No comments:

Post a Comment